Milujem jedlo, milujem to, keď si môžem len tak otvoriť chladničku a niečo zajedať, a to i napriek tomu, že vlastne vôbec nie som hladná, milujem ísť do obchodu a nakúpiť plný košík všelijakých dobrôt, milujem varenie… proste milujem všetko, čo súvisí s jedlom. Aj keď by sa to tak mohlo zdať, moja láska k jedlu mi nikdy nespôsobovala extrémne problémy s váhou.Losos posypaný pažítkou.jpg
 
Teda až doteraz. Vek je vek a po štyridsiatke začínajú byť niektoré veci trošku komplikované. Napríklad, váš metabolizmus už nie je taký rýchly, ako bol pred desiatimi rokmi. Preto sa moja láska k jedlu definitívne začala odzrkadľovať aj na mojej váhe. Asi je vám jasné, že nejaká redukčná diéta, pri ktorej by som si mohla raz za deň hryznúť do jablka alebo šalátu, by pre mňa nebola realizovateľná a reálna. Našťastie som si však spôsob chudnutia, ktorý vyhovuje aj mne – pažravcovi – úspešne našla.
 
Papáte a aj tak chudnete
 
Zdá sa vám to nemožné? Tak vyskúšajte ketogénnu diétu Prodietix. Aj ja som bola skeptická voči tvrdeniam, že nebudem hladná. Predsa len, je to diéta, takže hlad pri nej musí byť. Viete čo vám poviem? Naozaj nebol. Niekedy som sa cítila skôr preplnená a piate bielkovinové jedlo som jedla len z povinnosti, nie z potreby niečo vložiť do úst alebo z hladu.
 
Na druhej strane by som vás nerada zavádzala. Pre to, aby ste sa necítili hladní, musíte spraviť niečo aj vy. Konkrétne, musíte sa naučiť jesť zeleninu, veľa zeleniny, úplne najviac zeleniny. Robte si z nej šaláty alebo nátierky, poprípade i polievky. Tak budete mať po ruke vždy niečo na zahryznutie , takže i psychologický hlad, pre vás nebude problémom.steaky na tanieri s petržlenovou vňaťou.jpg
 
No a vlastne ešte jedna vec. Isté pocity hladu, respektíve nedostatku jedla, môžete pociťovať hlavne v začiatkoch diéty. U mňa to bolo asi takých desať dní. Potom si v prvom rade zvyknete, no a v druhom rade, ak prekonáte začiatky, tak normálneho jedla bude stále viac a viac.