Možno sa trápite s problémami okolo vašej erekcie. Co na erekciu Forcex to vyrieši. Nie je to práveže kvôli vašej zlej životospráve a stravovania? Skúste potraviny, ktoré erekciu vyriešia. Potraviny na podporu erekcie sú dôležitou súčasťou zmien životosprávy pre všetkých mužov, ktorí by chceli viditeľne zlepšiť kvalitu a tvrdosť svojho stoporenia. Potraviny na zlepšenie erekcie naozaj fungujú. Presvedčte sa o tom. Nemali by ste očakávať, že ak si dáte napríklad kakao, cesnak alebo granátové jablko, budú účinkovať podobne ako známa modrá pilulka pre mužov.

léky na erekce

 

Naopak, prvým predpokladom účinnosti je dlhšia konzumácia takýchto potravín. Okamžité výsledky neuvidíte, podporný účinok na erekciu tieto potraviny však majú. Viaceré z nich dokonca pomáhajú nielen na erekciu, ale napríklad aj na vyššie libido. Zlepšenie erekcie pomocou potravín spočíva v konzumácií tých druhov jedál alebo surovín, ktoré priaznivo ovplyvňujú najmä prekrvenie penisu. Dôležité sú látky pôsobiace nielen na zdravie ciev, ale napríklad aj na lepší prietok krvi ovplyvňovaním cukrov či tukov. Zdrojom zdravých omega 3 mastných kyselín, ktoré pomáhajú na cievy sú ryby. Na zlepšenie erekcie sa najviac odporúča losos, tuniak, treska a makrela. Ak sa dá, uprednostnite morské druhy pred sladkovodnými. Ak máte radi ustrice, krevety alebo iné dary mora, potom robíte svojmu penisu veľmi dobrú službu. Veľmi silným afrodiziakom sú aj mušle, ktoré podporia nielen mužské, ale tiež aj ženské libido. Stimuláciu krvného obehu a prekrveniu tkanív docielite aj chilli korením alebo inými koreninami. Odporúčam zázvor, mätu, škoricu, rozmarín, vanilku či muškátový orech. Ľanové či tekvicové semienka, vlašské orechy, mandle či lieskové orechy, všetky tieto potraviny majú spoločné to, že pozitívne ovplyvňujú erekciu, libido a plodnosť. Vďaka L-Arginínu je ich vplyv na kvalitu stoporenia nenahraditeľný. Veľmi dobrý zdrom L-Arginínu sú aj ovsené vločky, ktoré by ste mali konzumovať na raňajky. Patria medzi najzdravšie potraviny prospešné pre celé telo. Pomáhajú aj na zníženie cholesterolu. Ak radi maškrtíte, určite vás poteší správa, že kvalitnú čokoládu vrelo môžete konzumovať. Majú v sebe látky na zlepšenie prekrvenia penisu a na hormonálnu hladinu, čo priaznivo vplýva na erekciu. Veľmi dobrý vplyv má aj zelený čaj. Na rozdiel od kávy, ktorá sa príliš neodporúča, je zelený čaj skvelým zdrojom energie a vitality. Vhodný je aj čierny čaj.

 

ruka s léky

Aj niektoré druhy ovocia môžu vašej erekcii pomôcť. Najmä citróny, pomaranče, grepy, červený melón alebo granátové jablko. Zo zeleniny si doprajte cesnak, cícer a špenát. V prípade špenátu zvoľte čerstvý a nie mrazený. Čerstvý špenát obsahuje omnoho viac prosperujúcich látok. Keď sme si už povedali, ktoré potraviny vám pomáhajú, teraz si povieme aj o tých, ktoré by vám mohli uškodiť. Skúste ich obmedziť alebo aj úplne vylúčiť zo svojho jedálnička. Sú to najmä čipsy a slané pochutiny, kvôli vysokému podielu soli, a sladkosti, kvôli cukrom. Pizze a potravinám z bielej múky sa tiež radšej vyhnite. Takéto potraviny sú totiž škodlivé pre správne fungovanie pohlavnej sústavy a to jednak obsahom látok znižujúcich priepustnosť krvi, ale zároveň aj znižovaním libida a hladiny testosterónu. Aby ste zvýšili vašu erekciu, neodporúčam fajčiť. Fajčenie rapídne škodí nielen vašej erekcie, ale aj celému vášmu organizmu.